Friday, March 14, 2008

Rindu


"saat ini ada hati yang sedang merindu....."
Saya bukanlah seorang yang lemah..tapi dengan hadirnya dia dalam hidup saya, saya bagaikan kehilangan diri saya yang dulu...seorang yang kuat, tabah dan sentiasa bersemangat...huhuhu...sangat tidak menyeronokkan..tapi apakan daya...dua tahun memendam rasa dan bila akhirnya dia sah menjadi milik saya, hati ini telah saya serahkan 100 peratus padanya..dan kini..saat terpaksa berjauhan, saya semakin tersiksa..saya terlalu rindukan dirinya..
Bait lagu rossa ini sentiasa saya jadikan pegangan...kau jadikan aku ini wanita yang kau pilih untuk jadi kekasihmu...dan kau pun aku pinta, setia sepertiku, hingga waktunya tiba...aku percaya penuh, kau kan buatku bahagia...kerna cinta tercipta datangnya dari dalam hatiku....
Kala ini saya amat mengharapkan hadir dirinya...namun apakan daya..ada tugasan yang perlu dilaksanakannya..hanya satu yang saya harapkan..moga dirinya juga merindui saya seperti mana saya merinduinya....

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin