Friday, August 3, 2007

It's been a while

It has been almost a year after my last blogging..(i mean seriously blogging)..gosh..memang lama gila...last time, saya slalu pilih untuk luahkan segala rasa dalam blog...then once i started knewing someone (which is now bcome my husband) terus rasa macam dah tak nak blogging..Tapi, after what had happened yesterday...n saya stress giler sampai menangis2 depan PC kat umah.

Saya ingat lepas kahwin, lepas adanya dia dalam hidup saya, saya tidak akan stress lagi..hidup saya akan tenang n i can live happily without thinking of other people..but i'm wrong..as long as i'm still in this field...saya akan sentiasa di uji..manusia tidak pernah habis dengan hasad dan dengki..sometimes terlintas juga untuk membunuh (kalau lah membunuh itu bukan satu kesalahan)...

Anyway, let bygone be bygone...today is better. I can smile n laugh (tho cuma pretending sahaja)...Inilah dugaan, hidup kita masih panjang (mungkin..but who knows esok lusa ajal menjemput)...selagi saya bernafas di bumi Allah ini, selagi nyawa masih didalam jasad saya..saya perlu teruskan hidup ini..Go to hell with other people rite...just do whatever you think is right...
Moga esok akan lebih cersinar..dan langit akan dihiasi bias warna pelangi yang ceria...Adios...

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin