Tuesday, February 5, 2008

mengisi hari yang kosong

hari ini hari keenam saya bercuti dari tugas sementara menunggu tarikh akhir perletakan jawatan saya...agak bosan sebenarnya...mujurlah saya masih waras dan tidak pernah membuat keputusan drastik untuk menjadi suri rumah..sungguh saya tidak betah duduk di rumah seharian..tanpa berbuat apa2...mungkin rutin hidup saya sebelum ini sudah terbiasa dengan kesibukan...ke sana ke sini mencari berita dan melaporkan apa jua kejadian yg berlaku...dan mujurlah juga ada internet yang menemani hari hari saya..ada kelapangan saya akan berchatting dgn hubby dan teman2 di Shah Alam...ahhhh rindunya saya pada mereka...

Hari ini juga hubby akan ke kelantan untuk program universitinya...lima hari lagi baru dia pulang dan kala itu saya masih berada di KL untuk menguruskan barang2 dan urusan pindah memindah...mujur ada keluarga tersayang yang menemani...insya allah...pertengahan bulan ini saya akan memulakan tugas baru di Perlis...entah bagaimana situasinya kelak..yang pasti saya sentiasa berdoa agar semuanya baik dan perjalanan saya dimudahkan....amiinn...

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin