Wednesday, February 20, 2008

New Work..new environment

15 Februari bermulalah detik baru dalam hidup saya..penghijrahan dari bidang kewartawanan ke bidang perhubungan awam..selain itu saya juga berhijrah dari Lembah Klang ke sebuah negeri terpencil di utara tanah air...(negeri yang terkenal dengan buah mangga)...

Alhamdulillah, proses pendaftaran berjalan lancar...takde masalah sebabnya saya ditemani hubby tersayang...sehingga ke petang saya masih belum bertemu dengan rakan-rakan yang akan bersama2 saya di unit media...semuanya sibuk menguruskan program seminar anti dadah dan gejala HIV/AIDS...hari pertama saya berakhir tanpa sebarang hasil...(settlekan pendaftaran je).

Hari kedua, saya ditugaskan menulis laporan mengenai Seminar..dalam erti kata lain menyediakan kenyataan media untuk dihantar ke pejabat2 media...pejabat saya tak ramai staf...ada 4 org semuanya..dua pegawai, seorang penolong pegawai dan seorang pembantu tadbir. Alhamdulillah, kesemua mereka sangat baik dan ramah...moga kerja-kerja kami akan berjalan lancar dan baik.

Kerja baru memberikan saya satu pengalaman baru..pengalaman yang tidak saya jangka akan melaluinya dalam usia semuda ini...alhamdulillah..mungkin ini rezeki kurniaan Allah untuk bayi yang saya kandung...

PREGNANCY..

Hurmmm..saya agak runsing sekarang...berat badan saya turun 1.5kg ketika pemeriksaan terbaru...aduhhh kenapa ya jadi begini..nak kata saya tak makan, dah puas saya makan...nak kata saya pressure tak de lah pulak...apa-apa pun saya berdoa moga bayi yang saya kandung ini selamat dan sihat...tak lama je lagi..59 hari..dan saya terus berdebar....

Nantikan entry sambutan hari kasih sayang dan ulang tahun perkahwinan saya dan hubby....takde masa nak upload gambar..so hold dulu...

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin