Saturday, June 18, 2011

Syukur Ku Ada Kamu


Walau saya tak punya suami seperti Seth Tan...
yang sentiasa limpahkan kemewahan buat Nora Elena..
Tapi...saya tetap bersyukur kerna ada DIA...yang limpahkan kasih sayang buat saya...

Walau saya bukan seperti Nora Elenan - dihadiahi bunga yang banyak2...
Tapi saya tetap bersyukur kerna DIA sentiasa pastikan hidup saya sentiasa berbunga bahagia...

Walau saya tak seperti Nora Elena yang punya pembantu rumah..
Tapi saya sangat bersyukur kerna DIA sentiasa menolong meringankan tugas2 saya...

Walau saya tidak seperti Nora Elena dibacakan buku ketika pregnant..
Tapi saya sangat bersyukur kerna DIA sentiasa bersama saya sepanjang kehamilan...

Walau ramai yang menyatakan Nora Elena beruntung kerna ada Seth Tan...
Kan bahagia kalau punya suami seperti Seth Tan...

Tapi saya tetap bahagia kerna menjadi isteri Nazmizan Muhammad...
Terima kasih sayang...
terima kasih untuk tahun2 yang indah kita layari bersama...
Saya tak kisah tak punya suami seperti Seth Tan...
sebab saya percaya...Allah telah temukan saya dengan seorang yang melengkapi hidup saya sebagai isteri dan ibu...

Saya sayang suami saya...

Happy Father's Day sayang...
terima kasih kerna menjadi papa yang baik untuk anak2...
semoga keluarga kita akan terus dilimpahi rahmat oleh Allah.

Amin



3 memo menunggu dibaca:

Anonymous said...

so sweet.. betul.. apa yang kita ada..itulah yg terbaik utk kita..
Baik& buruk hanya pada pandangan kita yang terbatas, namun pada pandangan-Nya yang Maha luas, semua yang ditadirkn itu baik..

fham5579 said...

tudia panahan nora elena...serius aku hnya tgk last episod saja cita tu...& walau hnya tgk 1 episod aku dh jatuh cinta bangat sama itu seth tan...owh222222....

Diamilikku said...

Cery : hehehehhehe :) tq...

Hanim : takpa weh hang tgk tonton.com...repeat balik dari first episode

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin