Monday, May 28, 2012

Hari Bersejarah dan Bahagia mereka........

Saya ke Konvokesyen kengkawan saya di UiTM Shah Alam last 2 week.....sesaja nak menyibuk memeriahkan hari bersejarah.....



Alhamdulillah....berkat usaha gigih kedua2nya kini telah berjaya memiliki Master Komunikasi dan Pengajian Media seperti yang diidamkan....kedua2nya bertugas di Bernama Shah Alam. Merupakan rakan rapat sejak di matrikulasi lagi sehinggalah sekarang.....bukan satu persamaan antarakedua2nya tetapi terlalu banyak.....dan persamaan itulah yang merapatkan lagi hubungan keduanya....
Masa konvo ni saya sebak...menitis2 air mata saya...sebab kedua2nya meraikan hari bahagia tanpa kehadiran ayah yang telah meninggal dunia....saya bukan apa...terbayangkan saat saya nak konvo nanti...mesti saya sedih kan sebab arwah mama tak dapat tgk kejayaan saya kali ni....huhuhuhu.....
Berita kejayaan rakan2 saya ni ada tersiar di paper.....



Congrats ya sahabat.....one, ilah dan hellis.....semoga terus sukses di masa masa akan datang......


~Diamilikku~
- Posted using BlogPress from my iPad

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin