Thursday, January 3, 2008

New Year new year....


New year tahun ini saya menyambutnya di atas katil terbaring mengerang kesakitan...huhuhu...tetiba plak demam...aduhhhh...menyiksakan betul....actuallynya saya mengambil cuti yang panjang bermula 30 disember untuk pulang ke Kedah menemani hubby yang bakal memulakan tugas barunya di Unimap, Perlis. So perjalanan kami dimulakan pagi 30 Dis menaiki old skewl kesayangan hubby lah....memandangkan keadaan perut saya yang semakin membesar, makanya sebaik sampai di rumah Kedah, saya mula rasa tidak sedap badan tetapi tetap cuba nak gagahkan diri...hehehhehe...

Esoknya, saya menemani hubby ke perlis konon2 nak tgk tempat baru lah..balik je perlis terus badan seram sejuk...nak makan apa bende sume dah tak lalu....terus terbaring je lah...hp berbunyi bertalu2 pun tidak dilayan...berkarung2 ucapan new year masuk..tapi saya abaikan...aduhhhh letih sungguh rasa...tapi syukurlah azab kesakitan itu hanya seketika...

Saya dapat bangun dengan segarnya pada pagi tahun baru dan mempersiapkan hubby untuk memulakan tugas barunya...hehehheh..segak sungguh suamiku pagi ini...biasa t shirt n tight/track..tapi pagi nih kemeja, slack plus tie...hahahahhaha....orang tak penah keje kan...xcitednya lain macam sket...tapi apa pun...hubby happy memulakan keje kat sana....dan saya tumpang happy melihat keceriaannya....

Cuma yang sedihnya...lepas nih kami perlu berpisah..huhuhu...takpe..saya tetap akan usahakan untuk bertukar ke sini...i want to spent my life with him...tak kuasa mak nak duk sana biarkan dia kat sini....Tuhan...berikan hambaMu ini peluang untuk terus berdekatan dengan suami tercinta....Amiiinnn...

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin