Thursday, June 5, 2008

B.E.N.G.A.N.G

Sangat Bengang....
Terlalu Bengang....
Argggghhhhhhhhhhhh memang Bengang....
.
.
.
.
.
.
Saya baru ingat nak berpindah ke Alor Star...since hubby dah ditukarkan
ke Unit Sukan UNIMap...so saya rasa dah tak membebankan
untuk saya dan hubby berulang..dia ngan LCnya, saya ngan Kete saya..
Lebih mudah hantar Daniya Alesha ke pengasuh di Tmn PKNK...
Mak Cik nih dah lama mintak nak jaga Alesha..dari sblm lahir lagi..
Tapi memikirkan kami di Perlis...saya pun terpaksa menolak dengan baik...
TAPI....
.
.
.
.
Semuanya musnah...HAMPA...saya KECEWA...Kenapalah harga minyak NAIK LAGI????
kalau 10 sen takpe...ini hampir RM1...aduhhhhhh..
mana larat nak berulang kalau harga minyak dah tinggi....
FRUSTNYA saya.......
ARGHHHHHHHHHHHH.........
Saya benci ......

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin