Wednesday, June 18, 2008

Jom Intai Alesha Mandi

Alesha sangat suka mandi....everytime mandi confirm tak nangis....dari hari ke hari memang terasa begitu cepat pembesarannya..kalau dulu, bouncer tempat mandi macam besar je dari alesha..tapi skrg letak je alesha kaki dah berjuntai lebih....



Tgklah gelagat si kecik nih..suka jer dia...senyap dengan mata bulatnya itu...kadang-kadang tangan dia sibuk jer main bubles....


Sangat `semangat' alesha skrg....aduhhh...sian alesha, ummi ngan papa asyik outstation je skrg..alesha slalu kena tinggal dengan tok wan, mak tok n ayang...bila outstation jer, saya selalu rindu saat-saat mandikan alesha....
ummi..tgk tu ayang amik gambar alesha....


Alesha dah siap mandi dah....tangan dah menerawang mintak susu...biasanya memang gitu...alesha lepas mandi jer mesti nak upah susu...lepas minum susu confirm mata kuyu jer, layu nak tido....alhamdulillah, sangat mudah untuk jaga alesha, sebab tu lah saya tak begitu risau kalau tinggalkan alesha..insya allah alesha tak buat hal..kecuali kalau ayang alesha gomol...ayang tak bagi susu..barulah alesha nangis....

5 memo menunggu dibaca:

SYFNS said...

wahh. makin debab!

Diamilikku said...

hahahahha...nak buat mcm mana...
boring kena tinggal kejenya minum susu tido..minum susu tido...mananya tak debab

*SiRibenMerah said...

apelak ayang buli alesha...
ayang menjaga alesha tau x...
ayang gomoi la sbb geram sgt tgk budak gomok neh..
sungguh la gegerd anak ayang nehhhhh..
haishhhhhhhhhhh.. geget pipi dia.. wakakaka.... =P

Diamilikku said...

wahai adikku..minggu nih jer tau..minggu depan alesha pindah jadi org perlis..merindu dan menggeram dah le dari jauh

nadia yuna said...

wah comelnyaaaaaaa
mata bolat!
gewammmmmmmmm

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin