Monday, September 19, 2011

Notty Girl :0


Hurmm...
Saya buat Give Away..tapi kan....
saya dah agak dah..blog saya nih memang ramai silent reader...
sudahnya jawapan semua masuk dalam emel...
taknak komen betul2...
memang tak banyak yang meneka pun...
ada dalam 22 orang je...
tapi dua org je teka kat komen..
yang lelain emel...
termasuk my bff yang takde blog...
yang komen teka kat fb pun ada...
so nantilah saya umumkan pemenang yer...
sebabnya tak gi hantar bank lagi..heheheh..
sibuk konvokesyen...
So hari ni jom layan gambar wajah2 notty alesha...

Gambar ni semua dirakamkan di Pizza Hut Kangar..
wajah2 menunggu makanan..
layan yer kengkawan...
saya banyak keje lagi nak disiapkan..
huhuhuh :(






1 memo menunggu dibaca:

Lily@MamaZaraZareef said...

ooo..ada buat giveaway ye kak su..tak perasan pon..lagipon mmg dh lama tk join giveaway ke contest2 nih..tk smpatlah..nk udate blog pon terkial2 skang nih..huhu

nway,alesha nmpak lasaklah rmbut pendek mcm tuh..hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin