Thursday, September 8, 2011

Tetamu Sahur :)

Hari ini hari ketiga saya berpuasa...
Selalunya sahur saya beruda je ngan mr papa...tapi hari ini saya ingat saya sendirian la berpuasa...sebab mr papa nak ke Seremban..
ada competition di sana hujung minggu ni...pagi2 ni nak bertolak ke sana..
tapi rupa2nya saya silap...
ada juga yang nak menemani saya..
sedang asyik saya duk masak maggi special di dapur...
(special sebab saya tumis, masuk ayam, sayur lalalalalala...sedap ooo)
terdengar tangisan si kecik...and lepas tu...terus kuar bilik ngan mr papa...
elok kita nak makan..dengan mata yang segar bugar..dia pun mintak nak makan..
mula2 saya suapkan je..tapi takut masuk waktu imsak..
terus ambil mangkuk n biar aisy makan sendiri..
maggi only no kuah for him.. 
See...berselera anak bujang saya bersahur jam 5am...
tgk anak berselera..papanya pun teringin sama..
hehehehe terus bagi rasa...
nak tau mr papa kata apa...???
Sedap...lebih sedap dari mamak masak...
fuhyooooo :)
hehehehehhe...bodek la tu...
so saya suh mr papa habiskan je...kesian plak nak ke Seremban kan..
makan je lah...
Selalu lepas sahur saya akan tido2 ayam semula sampai kul 6.30...
tapi hari ni nan hado okay...
tgk lah si kecik i...
Fresh okay...menjadi "Gadis dan bunga" version bukan gadis...
hahahahahha...
dengan botol susu di mulut...terus celik mata..sampailah saya ke opis pagi ni...
So bermulalah hari2 saya bersendirian bersama anak2...
ahad malam baru mr papa balik sini..
huhuhuhu....

** Saya akan Up Contest Aisy tgh hari ni....contest akan berlangsung sehingga 15 September 2011
simple contest...sila war2kan pada kengkawan yer...:) **



1 memo menunggu dibaca:

@e_da said...

berselera aisy bersahur.. untie lak rasa nak mkn maggi ni.. huhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin