Friday, December 9, 2011

Penghulu Hari Yang Indah

Assalamualaikum.....

Salam pagi Jumaat, penghulu segala hari...indahnya cuaca di Putrajaya....dengan pemandangan menghadap tasik...sungguh...Subhanallah.....tapi gambar2 dalam handphone....nantilah saya updatekan yer....cuma pagi ni saya nak buat satu entry khas buat suami saya tersayang....


Bersabar ye sayang atas kekalahan MU....jgn terlalu diikutkan perasaan...kekalahan itu memang sangat tidak wajar....MU memang patut menang...saya tau hakikat kekuatan MU...hahahhaha *TDDMKA*

I love u sayang...let's Ombak Rindu....hehehhehehehe


- Posted using BlogPress from my iPad

By DIAMilikKU

3 memo menunggu dibaca:

aramis2177 said...

so dah pi tgk ombak rindu kan??amacam??sadissss x? btw, xdak rezeki kita nak jumpa kali nih...hopefully next time masih ada rezeki kita noo....

IbuAunis said...

sewaktu hubby ko sedang bersedih dgn kekalahan yg tak patut tu, hubby aku bersorak gembira walaupun takde bg faedah pada dia mahupun iverpool..die ckp at least liverpool..never walk alone! hahaha

mama iris said...

hahahaha.....binik sapa nih tolong sebat sket.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin