Sunday, November 4, 2007

28 dah rupanya...










Aduhhh, pantas sungguh masa berlalu...sudah 28 rupanya usia saya...terasa bagai baru semalam saja berpakaian putih biru dan bertudung putih...melepak di medan langgar bersama teman-teman...seperti baru semalam sahaja saya merempit kapcai kesayangan abah ke sekolah, xcident lantas ditahan wad selama dua hari...aduhhhh...cepat sungguh ya masa berlalu....masih terkenang-kenang lagi keseronokan menikmati nasi goreng makcik di Queens, mee ayam tom yam City Point...sungguh saya rindukan kenangan zaman remaja...
tapi hakikatnya kini..semua itu telah lebih 10 tahun saya tinggalkan...dan saya semakin dewasa dengan pengalaman...

2 November 2007 - genaplah 28 tahun usia saya dan kali ini ia menjadi begitu bermakna kerna saya kini seorang isteri dan bakal menjadi ibu...sungguh lain perasaan menyambut hari lahir tahun ini...Terima kasih tuhan atas kurniaanMu ini..terimakasih kerana memberikan saya peluang untuk bernafas sehingga 28 tahun usiaku kini...Semoga saya terus diberikan waktu untuk bernafas untuk tempoh yang lama lagi...Ya Allah, saya mohon dimurahkan rezeki dan dilimpahkan rahmat dari Mu...saya mohon dikurniakan zuriat yang sempurna sifatnya, cerdik akalnya, mendengar kata, taat dan patuh serta menjadi anak yang soleh/solehah...Ya Allah, saya mohon juga selamatkanlah mahligai yang saya bina bersama suami, jauhi lah kami dari segala anasir jahat, pertengkaran dan kuatkanlah kasih sayang antara kami hingga ke akhirnya...Amiin.

Birthday3
12 midnight..2 november..di saat saya sedang lena dibuai mimpi..hahahha...kejutan dari hubby tersayang...thanx so much dear..sungguh tak sangka..walaupun masih mengantuk...sesuatu yang tak mungkin saya lupakan hingga ke akhir usia saya...thanx juga untuk semua family dan kawan2 yang wish saya...i really appreciate it...

from him...Birthday2

UPDATED: Thanx so much to my beloved frens...one, kemah, ilah n reza yang tetiba je celebrate birthday gue di umah kemah selepas luncheon tadi...terharu sangat...n the cake was so nice n yummieee...love u all guys...mmmuuuuaaaahhhhhsss...

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin