Wednesday, November 14, 2007

Abah

This is my abah with her cucu..batrisyia...last saturday abah sampai di kl..ada kursus di PNB Darby Park...saya dan hubby jemput abah di terminal bas kajang dalam kul 5.30am gittew..lepas breakfast, saya bawak abah ke shah alam..nak jumpa cucu..kebetulan saya perlu bekerja...then tengah hari abah ke PNB Darby Park..check in untuk kursus....pack sungguh jadual abah sampaikan kami takde peluang langsung nak berjumpa sepanjang tempoh kursus..finally semalam kursus abah dah habis, so saya n hubby gi amik abah di PNB..

otw balik kami singgah ke Giant Kajang, beli sedikit rencah untuk buat bihun goreng...dalam kul 4 gitu abang, kak shana n tisha sampai...kami lepaks, makan, citer2...ralit hingga ke pukul 6..bas abah kul 10...ada 4 jam lagi n saya perlu bawak abah ke Alamanda untuk shopping 'nikah'..heheheh

So dalam 6.30 mcm tu kami gerak ke Alamanda...abah nak beli cincin untuk bakal isterinya..mula2 ke Habib Jewels..tapi takde pilihan yangmenarik..then off tu Tomei plak...mak aiii banyaknya cincin...saya plak rambang mata...pilih punya pilih punya pilih..last2 abah berkenan one design nih..lepas dah settle cincin kami ke kedai Bata plak..abah kata kasut keje dia dah buruk..so nak beli new one...alhamdulillah semua yg abah nak beli ada..settled in 1 hour only..proceed balik ke kajang...solat, dinner then terus antar abah gi hentian kajang...

Lepas abah naik bas, Topix plak sampai umah...dia tgk2kan pc kat umah ni..then claim nak makan sate kajang..so dalam kul 11 gitu gerak ke Samuri Sate Kajang...saya makan 4 cucuk je..hubby 15 cucuk ok...haiyyyaaa..manyak betul dia makan sekarang....settle makan balik umah dah sekat kul 12.30..terus gosok gigi, cuci muka then tido..ngantuk giles......

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin