Thursday, November 15, 2007

Dinner

semalam seharian di ofis tak buat apa2...bosan sesangat...tengah hari nak beli lunch pun rasa malas sangat2...last2 col 1300131300 McD ...hehehhe...order saja...lepas makan terus ngantuk n rasa mcm tak tau nak buat apa terus zzzzzzzzzzzzzz.....sedar2 je dah kul 5 lebih...mak aiii..lama giles saya tido....

Siap2, nak balik sambil2 melayari internet pastu hubby col, katanya nak masak nasi goreng....hehheheh..hubby nak masak nasi goreng bestnyaaa....memang tgh lapar balik pun...sampai umah je dah dekat kul 8..tgk hubby tgh sibuk2 siang bawang n potong sayur...


aksi hubby selepas mengupas bawang...yg syoknya, hubby tak bagi saya tolong langsung..


"dah gi duk depan tgk tv..biar abang masak..."


hehehhe...Yeszzzzaaaaaa....suka i tau..kalau slalu gini kan bagus.....so duduk lah saya di kerusi panjang sambil mengadap tv....tapi tak lama pun...sekejap je nasi goreng hubby dah siap..so apa lagi saya ngan hubby pun dinner sama2...memang sedap nasi goreng yg hubby masak..superb...seriously..lelaki tak ramai yang pandai masak..tapi bila nasi goreng yg hubby masak terasa nasi gorengnya maka saya tak boleh tipu kata tak sedap kan....saya siap makan bertambah lagi....

aksi hubby yang kekenyangan makan hasil masakan sendiri...

Thanx so much sayang......lain kali masak lagi ehkkk...mwahsssssss

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin