Friday, November 9, 2007

nasi lemak daun pisang


haiyyaaa..entah kenapa sejak pregnant nih saya begitu gemar makan nasi lemak daun pisang...kalau di kedah harganya sekitar 50 sen atau 60 sen sebungkus..tapi di KL biasalah mencecah RM1.20...tapi tak kisahlah, saya sukakan aroma nasi lemak apabila dibungkus daun pisang...sedikit sambal, telur rebus, timun dan ikan bilis..cukup menyelerakan...yum yum yummmiiieee...boleh dikatakan setiap hari itulah menu rasmi saya untuk sarapan...
Pagi ini seperti biasa, saya ke dobi millenium menghantar cadar dan comferter...kemudian ke kedai runcit di sebelahnya - sebungkus nasi lemak dan sekotak air soya...terus ke ofis dan menikmati sarapan tanpa gangguan....(heheheh..saya awal hari ini...kerani pun belum masuk lagi)....dan sekarang saya kebosanan....tak de kerja dan saya akan meneruskan rutin biasa...makan gaji buta....(ahaks i like)

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin