Monday, November 12, 2007

Birthday prezen

Wang ringgit bukan segala-galanya, apa yang penting dalam sesebuah perhubungan ialah kasih sayang...this is the way i xpressed my feelings towards you....hiks....kalau org lain dapat hadiah barang kemas ker, perfume ke...aksesori wanita ker, baju ke kasut ke dari hubby diorang..lain plak citernya dengan saya...


Satu set sportrim baru beserta tayar serta pemain cd menjadi pilihan hubby untuk dihadiahkan kepada saya...bunyi macam pelik tapi itulah kenyataannya....kawan2 kata saya beruntung sebab kebanyakkan dari diorangmemang menginginkan hadiah seumpama itu untuk birthday masing-masing tapi nan hado...tak penah dapat pung....okay lah tu kan...walaupun benda2 tu semua minat dan kesukaan hubby..tapi sekurang-kurangnya bila dipasang di kereta saya..nampak cantik dan wow...superb lah..kawan2 lelaki di pejabat pun terpegun...


inilah hasilnya selepas di make up oleh hubby....skrg kete kebal kesayangan saya nih dah nampak macam kete lelaki plak..tapi tak kisahlah....thanx ya sayang....

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin