Friday, November 9, 2007

feelings















You cant have this feelings until u xperienced it urself....benar gitu...perasaan ketika pregnant ini sangat menyeronokkan..mendengar cerita kawan2 atau sedara mara sahaja tidak cukup untuk kita merasai keseronokan itu....dan apabila berpeluang merasainya sendiri baru anda akan menyatakan...: "ohh begini rupanya perasaan apabila hamil". :p

Imej itu dirakamkan pada 23 Oktober lalu, kali pertama saya ke pakar untuk melakukan pemeriksaan dan usia kandungan ketika itu 14 minggu...perasaan ketika itu?? Tersangat gembira sehingga saya mengalirkan air mata saat kali pertama melihat imej bayi yang sedang saya kandung...aduhhh sungguh bahagia sekali..berpeluang mengandungkan zuriat hasil semaian benih cinta saya dan hubby...

Kata doktor bayi saya panjang dan aktif...Panjang..??? hahahaha..teman2 mentertawakan saya..like father like son/daughter lah kot..takpelah, saya tak kisah semua itu, asalkan bayi yang bakal dilahirkan ini sihat dan sempurna sifat fizikal dan organ dalamannya. Aminn




papa sedang berlatih dukung baby...practise makes perfect kan sayang...

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin