Tuesday, April 1, 2008

Dinner berdua

Minggu ini saya ingin menghabiskan masa dengan hubby...saya ingin menyulam cinta bersamanya..hehehhe..jiwang karat pulak..kami dah putuskan minggu ini untuk tidak pulang ke alor star sebaliknya bermalam di Kuala Perlis agar kami dapat menghabiskan masa berdua..ooppsss bertiga dengan si kecil di dalam perut ku ini...Masanya sudah semakin hampir untuk saya melahirkan si kecil ini, jadi kami merasakan saat-saat seperti ini agak sukar untuk kami kecapi lagi apabila telah memiliki anak sendiri...

So semalam, saya dan hubby ke Kuala Perlis menikmati ikan kukus...ramai yang memilih ikan bakar, tapi saya dan hubby memilih ikan kukus...seekor ikan siakap kukus, sayur kailan ikan masim, sambal belacan dan air asam....aduhhhh..sungguh lazat sekali...Hubby yang tamak turut memesan 10 cucuk sate ayam yang mana akhirnya hubby kekenyangan dan tidak dapat menghabiskan ikan kukus...saya??? seperti biasalah..walaupun perut saya semakin membesar, tetapi selera makan saya tidak pula membesar...setakat yang saya mampu sahaja...

Dan hendak dijadikan cerita juga, semalam ketika makan, kami terserempak dengan Rabuan Pit - bekas jaguh pecut Asia...sungguh kelakar menyaksikan jaguh pecut Asia bertemu jaguh pecut Asia Tenggara..kalau dari segi saiz memang hubby lah yang menang...tapi dari segi prestasi hubby masih belum mampu menandingi Rabuan Pit...takpe..masih banyak masa..semoga hubby berjaya mencapai impiannya..amiiinnn

4 memo menunggu dibaca:

Ditaur said...

See please here

*SiRibenMerah said...

hello sis..
i da lama add ur link ar kt my blog.. u tuh yg sombong x penah nk amek tau psl adik sendiri..
huhuhu.. even achik, bunda n abah pon da lama tau..muahahahaha..
neh duk gelak2 ngan abah sambil baca blog u.. wakakaka =P

*lariiiiiiiiiiiiiiii*

Diamilikku said...

uishhhhhh kakak selama nih silent reader...dah lama gilers dah..cuma malas nak tinggal jejak je..muahahahahaha....abang mizan pun duk baca....

Liys said...

Salam... saya liyana rabuan... tak sengaje ter-randomly read ur blog... heheh saya ada ngan ayah masa terjumpa akak ngan husband akak kat kuala perlis tu... :)

im studying in uum..dats why mama n ayah datang visit massa tuh.. tak sangka terbaca akak nye bolg...

keep in touch..
kim salam kat hubby akak...


salam ramadhan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin