Friday, April 25, 2008

Papa @ HAI

SAMPAI BILA NAK BERLARI ?????


Ini cerita terbaru Hubby yang diterbitkan dalam majalah Hai terbaru...wartawan Hai call hubby sehari selepas kelahiran D@niy@ @lesh@..masa tu hubby tengah sibuk nak settlekan bil2 rawatan saya...so akibatnya hubby terpaksa tolak permintaan wartawan terbabit dengan alasan berada di Hospital...tapi mungkin disebabkan wartawan itu (praktikal) peminat hubby dan nak sangat2 buat cerita hubby, dia call balik kemudiannya dan meminta keizinan untuk siarkan perkembangan terbaru hubby...





ANAK HADIAH HARI JADI......

As what saya tulis dalam entry sebelum nih...kelahiran Alesha sangat bermakna buat saya dan hubby..selepas hampir setahun dua bulan mendirikan rumahtangg, akhirnya kami dianugerahkan denngan puteri sulung yang begitu comel dan alhamdulillah sempurna dan sihat...lebih bermakna lagi kelahiran Daniya Alesha tiga hari selepas ulang tahun kelahiran hubby yang ke 27...sebelum ini saya pernah memberitahu hubby..tahun ini tiada hadiah hari lahir untuknya memandangkan saya akan menghadiahkan zuriat yang saya kandung selama sembilan bulan pada bulan kelahirannya...kalau diikutkan EDD saya ialah pada 19 April tetapi kuasa Allah...mungkin Alesha sendiri ingin menyambut hari lahir bersama2 papanya selepas ini..maka lahirlah Alesha pada 7 April....



Akhirnya....biodata hubby kini bertambah dengan info baru...nama anak...DANIYA ALESHA....hehehhehe...lengkap sudah hidup kami kini....to hubby..thanx for your love..terima kasih kerana sudi memperisterikan saya yang serba kekurangan ini....terima kasih atas kasih sayang yang tidak terhingga yang hubby curahkan....love u tonzzzzzzzz

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin