Tuesday, April 1, 2008

Permulaan Bulan April

Hari ini 1 April..pasti ramai yang mengaitkan dengan April Fool kan...
Seperti biasa, saya sedari semalam lagi memikirkan cara yang terbest untuk mengenakan hubby..
Mcm-mcm terlintas difikiran termasuklah pura2 sakit hendak bersalin dan minta hubby datang ke pejabat dengan segera...tapi belum sempat saya mengenakan hubby..saya yang lebih dahulu terkena di saat saya masih mamai dan rasa kantuk yang maha hebat..

B : Love..Tun Mahathir meninggal (dengan reaksi yang cukup sedih).
Saya : Biar betul ??? Jgn nak main2 la...
B : Betul love...papa tak tipu...
Saya : Innalillah...sakit apa papa
B : April Fool .....!!!!!!!!! (disertai gelak tawa ala syataooonnirrajim)

Aduhhh..sakit betul jiwa saya...terus saya tersenyum kembali kerana idola saya masih terus bernafas...alhamdulillah...

Saya : Love baru ingat nak kenakan papa hari ni
B : Nape, love nak bgtau papa love sakit nak bersalin, pastu papa balik umah cepat2 love kata ahh April Fool kan...?
Saya : hahahahahha..papa dah dapat agak ehkkk?
B : I know you my dear....

Hurmmm..nasib baik saya tak kenakan dia...kalau tak saya yang malu sendiri kan....

April...bulan yang mendebarkan..saya kini menghitung hari untuk melahirkan benih cinta pertama...malam tadi semalaman saya tak dapat tido...perut terasa begitu sakit tetapi saya masih mampu bertahan...Ya Allah, kau permudahkanlah urusan aku kelak...semoga bayi pertama kami ini akan dilahirkan dalam keadaan yang cukup sempurna...Insya allah..amiin..

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin