Tuesday, April 29, 2008

Tetamu yang dinanti

TETAMU DARI JAUH....SHAH ALAM

Hari sabtu yang lepas, dengan tak disangka2..sahabat merangkap teman seperjuangan di Shah Alam muncul menziarahi Daniya Alesha...Pada awalnya, sahabatku ini ingin melakukan kejutan dengan memaklumkan kepada hubby sahaja..tapi biasalah..hubby saya seorang yang lurus orangnya..tak pandai tipu2..terus diberinya telefon pada saya....hahahahhaha...kantoiiiiiiii..Hadirnya UNTLE ONE (panggilan tisya untuk sahabat saya ini) bersama2 pasangan tunang Ridza n Kemah serta Mak Cik kesayangan one..sungguh saya terharu....uhuhuhuh..


Dari Kiri : Kemah n tunangnya Ridza, One memangku Alesha beserta mak cik. THanx guys for the visits...


Buat Kemah n Ridza, berlatih ye..giliran anda hampir tiba...semoga selamat ke jinjang pelamin insya allah.....

P/S : Hari Sabtu juga saya menerima kunjungan rakan2 seperjuangan masa sekolah menengah..dimulakan dengan Huda CK diikuti rombongan Che Emm, Eza n Weda bersama Airiel Mariez yang semakin comel dan hensem.....Tapi sayang..kameranya enggak ada masa itu...tak dapat nak merakamkan gambar2.......Thanx guys atas ingatan korang sumer....saaaaayang sesangat...mwaahhhhhhhhhhssss

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin