Tuesday, January 5, 2010

First 2010 Entry...fuhhh....

Lamanya amik masa nak buat entry tahun 2010 ni..
Dah masuk 5 Januari baru berpeluang publish entry ni..
Saya sibuk....sangat2 sibuk...huhuhu..
1 Januari 2010 dah mula function pertama di UniMAP..
dan 1 Januari 2010 juga saya bersatu kembali ngan mr papa...
rindu ooooo....16 hari ditinggalkan...
macam nak gila rasa...bukan saya sorang..mr papa pun sama jugak rindu....heheheh...
1 Januari dipenuhkan ngan aktiviti2 berempat tapi tanpa Alesha....alesha takde ke Taiping...
So siapa agaknya yang ke-4??? takde org lain..achik je lah..adik kesayangan saya...
Kami ke Tesco beli barang2...dah tu gi melawat my aunty yang baru balik Haji...
Balik umah dah kul 5 lebih..ingat nak terus balik Kuala Perlis since malam tu ada rehearsal..
tapi ada tetamu dari Penang..(my cousins - kak ya sekeluarga)...



kebetulan birthday kak ya 1 jan...birthday abah saya 2 jan..so saya n mr papa plan double celebration...last minute plan...kami gi beli kek n sedikit makanan...
So hasilnya setakat ini je yang mampu...tapi eloklah dari takde langsung kan....
lega rasa...sebabnya dapat jugak celebrate...sebelum ni puas duk pk nak buat camna..
dah le weekends tu saya bekerja..memang susah ahhhh..
Tapi alhamdulillah...niat yang baik allah akan tunjukkan jalan..
ye tak.....

2 januari 2010...
kami bertiga di Kuala Perlis...
pagi diserikan dengan senyuman manis Aisy Mifzal..
puas kena gomol ngan papa....melepaskan rindu...

Diikuti dengan bfast for 2...
prepared by him half way...lepas tu saya take over...
takde apa2 pun..just hashbrown, nuggets, popcorn chicken n orrange juice..
Diteruskan lagi dengan aktiviti laundry oleh mr papa...

Dah habis breakfast..habis laundry tak tau nak buat apa..
mr papa n aisy sambung tido...lepas tu baru teringat pampers budak2 kat umah mama diorang dah habis..ajak mr papa kuar beli pampers...

(wajah2 aisy otw ke padang besar....geram umie tgk)

alang2 dah kuar..mr papa ajak gi padang besar makan tomyam..so terus ahh ke sana..
gi just untuk makan..habis makan ca alif but..terus gi beli pampers..then balik umah..
saya terus siap2 untuk dinner di Hotel Putra Palace..
Tinggallah kedua2 hero kesayangan di rumah...
Esoknya 3 Januari saya ada function lagi....kul 10 kuar umah..kul 2 baru balik...
lepak2 je kat umah tak kuar gi mana2 sebabnya hujan...
petangnya alesha balik dari Taiping..so tibalah masa papa melepaskan rindu ngan puteri tersayang....

and 4 januari...kembali bekerja di pejabat....dan saya diserang migrain yang teruk...
separuh hari muntah sehingga lembik seluruh badan...
huhuhuu...tak suka tau.....
baru 4 hari di tahun 2010 dah sakit...
tapi takpe...sakit itu satu cara mengurangkan dosa kan..
*wink*




5 memo menunggu dibaca:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

sakit itu satu cara mengurangkan dosa kan..
betul3

Lily@MamaZaraZareef said...

kak su..geramnye tgk aisy!!! bam2 n suka senyum..tolong gomol2 kan die bg pihak sy ek..heheheh..

iEtaFAkyR@ said...

hhmmm...patut aaa senyap jo...takpa2, dah tanggungjwb keje camtu, sabar je la. take care beb.

Diamilikku said...

Cik aida : betul betul betullll (gaya upin n ipin tau)..

Lily : wokeyh...berehhh...bila nak peluk cium sendiri?

Ieta : tq beb...aku tak dapat tgk video mia lagi...sat2 na...kat opis tak leh bukak

Sha@Mama TinaAzra said...

Adoi...siannya..tengah sibuk2..sakit pulak ye...tak pe..tandanya tuhan sayang!

Geram tengok gambar aisy tu la..montel betul skrg nih

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin