Saturday, July 16, 2011

Saya nak adik ramai-ramai *pengsan*

Dialog Alesha anak ksygn saya :

"Nih adik saya kan ummi, adik saya sikit ja...saya nak adik ramai-ramai boleh tak ummi, ummi cakap dlm kete kan nanti saya ada adik ramai2, kan adik kan (pandang aisy).."

Ayoooo pengsan ! Ummi tanya kenapa nak adik ramai?

"Nak ramai-ramai la sebab saya besar sikit, nak dapat adik banyak2 la. Bolehla ummi"

Boleh sayang...boleh...tunggu tahun depan k ummi bagi adik baru *wink wink*
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 memo menunggu dibaca:

yang jauh di sana said...

bagus ummi...sian alesha...rasanya dia teringin pulak kot nak adik pompuan :)

Lily@MamaZaraZareef said...

wah alesha..demand yek..takpe..tk lama lagi mesti dpt adik lagi sorang..oklah tu kan..hihihi

Zue AnnaLeeya said...

apelagik su...
jom berjemaah dgn akak skali...
hahahaha....

Diamilikku said...

eta : tu lah pasal, aku rasa dia nak adik perempuankot.

Lily : doa2kanlah yer...

Kak Zue : hahahahha..jom jom jom...jemaah jgn tak jemaah

mama iris said...

ecehwah.....chaiyok ummi..

Yan said...

hahh qis dulu mmg tak nak adik.. dia nak adik sorang je.. kire dhwa la..

tp baru2 ni dia ubah fikiran.. dia ok jek bile ade adik lain.. tp nak adik pompuan.. sbb klu adik laki.. ske tarik rambut dia hahahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin