Thursday, July 7, 2011

Weekend Getaway ke KL

Last weekend saya ke KL..
matlamat utama ialah makan kenduri di rumah ex boss saya di Utusan dulu..
bekas Ketua Biro di Shah Alam tempat terakhir saya bekerja sebelum join UniMAP..
Maka haruslah pegi meraikan cinta walaupun ianya kali kedua kan..*bos saya duda*
so sambil menyelam minum air konsepnya..
haruslah juga memuaskan nafsu makan yg dah lama teringin sangat nak makan ayam penyet..
kat Alor Setar lot kedainya ada tapi tak penah bukak..
so alhamdulillah..kebetulan tido di Shah Alam..
terus makan di Seksyen 7...

Hari Sabtu gi wedding di Boss Khalid di Bangi..
tgklah Alesha dengan kawan barunya..
diorang nih last time jumpa masa masing2 tak boleh bercakap..
siap gaduh2 lagi rebut tolo car tuh kan..
so kali nih puas lah berjumpa bermain bersembang dan berkepit...
*nanti sy buat satu entry lain yer*
Then terus proceed ke Klang kenduri staf Bernama Shah Alam..
sebelum menghabiskan hari di Jusco AEON Bukit Tinggi...Last but not least..dua ibu vouge...ahakss...
she's still maintain..but look at me... arghhhhhhhhhh...
baru dua anak kot...dah tembun sesangat...

Thanx to semua di Shah Alam sebab terima kedatangan saya...
:)
And of coz percutian tak lengkap tanpa singgah di umah my bro n sis in law..
nanti sy buat entry lain k.


0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin