Sunday, March 28, 2010

Penangan Rindu


Ummi kan bz keje...
tak dapat nak balik umah owan
Semalam seharian bekerja...petang rush gi penang ada majlis bersama alumni..
kul 1.15 pagi baru sampai umah...bangun pagi ni lepak2 ngan anak2..sambil2 buat keje..
ngadap lappy..pastu abah call...sembang2 borak biasa...
kul 2ptg..saya gi umah officemate birthday anak keduanya..."Azian n Stopa"...
pastu terus ke opis...siapkan keje...
tgh duk buat keje abah msg...
kata nak gi umah...huhuhu...
tak tahan tanggung rindu...la tuh...
Owan datang melawat cucu2nya..
dan datang tidak dengan tangan kosong ye...
setupperware kueyteow goreng plus setupperware pengat labu...
menjadi buah tangan...
hurmm..bukan anak menantu yang sediakan makanan untuk abah bonda..
tapi abah bonda yang bawak makanan untuk anak menantu..
FEVERET menantu plak tu...
Maluuuuuuuuuuu...duhhhh...

alesha ngan aisy menggedik keseronokan..
melayan owan n mak tok...
dan dan tu alesha nak tunjuk macam2 skill...
terutama skill bercakap nya itu...

Aisy pun tak nak lepas...bermanja dengan mak tok..
bergelak ketawa...senyum je...tapi last2 bila maktok ngan owan nak balik..
kakak nangis nak ikut...
tak puas lah tu...owan datang sejam lebih je..
janji dapat hilangkan rindu...huhuhu...

**Sorry kualiti gambar teruk..hp cap nokia milik mr papa**..
hehehheheh

2 memo menunggu dibaca:

zue @ annaleeya said...

hahaha.... same la cam akak nih su... klu wan & aki dtg umah tgk cucu2 dia... selain bwk makanan peberet cucu2, wan jgk akan bwk makanan peberet ummi cucu2 dia... ummi kpd cucu2 wan tuh akak la..... hehehe...

tak senonoh kan ummi kpd cucu2 wan nih.... wakakaka...

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

parents aku pun kalo aku lama x blk depa mai jugak.nak tgk cucu pya psl. bwk buah tgn juga. aku pun termalu jugak cam hang!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin