Thursday, March 10, 2011

mari kita bersukan....

Hari ni saya berkursus...
so saya tak masuk pejabat...
esok pula saya bercuti...nak buat kenduri arwah mama saya di umah abah..
insya allah semua saya masak sendiri...:)
so sebelum saya meninggalkan blog ini untuk kesekian kalinya lagi..
silalah layan anak2 ahli sukan yang dah pencen bersukan yer...
tajuk kita ialah...: mari bermain ping pong...
Kejadian berlaku Isnin malam lepas..
my mr papa jadi penyelaras n pengadil untuk sukan ping pong pelajar..
so kami mengikut jer sebab anak2 dah buhsan duk umah...
sampai sana memang dah plan konsepnya..lepas dan bebas...
dengan bet ping pong dan bola sorang satu..
bertebaran lah kau anak mengenjoykan diri...
hehehehhehe....
tapi tak lama pun..lepas dah tak terkawal aksi...
sehingga mengganggu permainan...
makanya anak2...sila ikut ummi...
hukuman mandatori dikenakan...
jom masuk kete...adik kena ikat..
kakak kena duk diam2...
sudahnya ummi layan snap pix dalam kete..nanti ummi buat entry yer...

sekian dulu untuk kali ni..
dengan ayat akhir : anak2 ku menunjukkan ciri2 nak jadi ahli sukan seperti bapaknya jugak...haishhhhhhhhh

2 memo menunggu dibaca:

fham5579 said...

salute la puan sone blh msk sendiri utk kenduri...huhuhu....

wati said...

salam su...

lama tak singgah jengok aisy n alesya kat sini..org kata kemana tumpahnya kuah kalau bukan ke nasi..dah tunjuk bakat nk ikut jejak papa diorg

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin