Tuesday, March 8, 2011

Meruntuhkan Gunung Kinabalu


Alhamdulillah....akhirnya...
gunung kinabalu di rumah saya runtuh jua...
dek kesibukan yang melampau2...dari busut menjadi bukit..dari bukit menjadi gunung ganang...
maka sudahnya last Friday saya amik one day off...
anak2 still dihantar seperti biasa..adanya mereka tidak membolehkan saya melunaskan kerja..
hubby gi opis macam biasa..sorang2 layan golek2 atas katil dulu..kul 9 bangun...
bancuh nescafe semug...makan biskut kering...
then start meruntuhkan gunung...
by 12.30 settle semua...
3 bakul plus longgokan atas katil..semua selamat dilipat dan disimpan...
legaaaaaaaa....tapi hubby balik...
dia sudah warning mahu start dobi balik...
hwaaaaaaaaaaaaa....lepas nih memang kena lipat terus right after diangkat dari ampaian..
jenuh sungguh nak melipat...
ya allah..bagi lah aku kekuatan...

tapi semalam dapat gud news..kawan opis bagi contact number weekly maid...
vavavvavavava...cargasssssss saje kan i nak mengontact...
harap2 leps nih terurus la balik semuanya...

:)

3 memo menunggu dibaca:

Anonymous said...

ok lah tu..this weekend akan mendobi lg la..
-the flying turtle-

Diana said...

huishhhh...sakan nih, teringat aku zaman dulu2, tambahan aku ni semua benda termasuk baju tidoq kena iron (kecuali benda2 dalaman), mmg camni gak la...selamat ya!

iEtaFAkyR@ said...

kekekee... menarik giler! aku belum smpai tahap kinabalu, baru bukit kepong ja. hahahaaa, but nowadays dah rajin skit, boleh kuar sarang anytime tk lalok2 lagi, maka tk la berlonggok2 dah baju kt umah aku. phewww!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin