Wednesday, March 16, 2011

entry lama tak berblog konsepnya

Sy dah lama tak update blog kan. Ate saya adalah sangat bz to the max. Makanya terpaksalah buat2 tk tgk kejap kat blog kesayangan ni. Tapi apapun, saya tetap curik masa tinggalkan jejak kat blog kawan2.

gambar di atas adalah gambar terkini saya ngan putera puteri negara jaya....hehehehheh...masa nih kat sentosa belikan handphone baru untuk abah saya..alkisahnya saya dah bertukar ke handphone bery hitam sekarang, makanya handphone lama milik saya dan hubby secara automatiknya telah diberikan kepada achik n abah...tapi malangnya abah saya tak reti nak menggunakan handphone yang canggih2 konsepnya...yang keyboardnya ala2 komputer...dipakainya sekejap lepas tu terus tak nak lagi...sudahnya terpaksa la mencari buyer yang akhirnya dicilok oleh achik untuk gf kesayangannya...konsep diorang nak pakai sepasang handphone ala2 saya dan mr papa dolu2...tak kisahlah kan...so dengan hasil jualan handphone itu, kami terus belikan abah handphone baru NOKIA C2 yang mengekalkan keypad 3 huruf satu keypad itu..yang memudahkan abah membuat dan menerima panggilan seterusnya menghantar dan menerima sms...cukup...

so sementara menunggu sesi setting handphone baru abah..saya pun berposing2 lah ngan anak2 kesayangan...hurmmm..sungguh tembam pipi wanita bertudung merah itu kan..berat saya naik 1.5kg disebabkan keterujaan makan nasi setiap masa...sekian terima kasih...

hwaaaaaaaaaaaaa......

*malam ni ada dinner santapan malam istiadat konvokesyen Tun Mahathir...bertentang mata ngan pujaan saya...* sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanya........





6 memo menunggu dibaca:

mummy_ayu said...

ye la..parents Ayu pun tak pandai sgt kalu hp canggih nie..yg biasa2 senang sbb nak taip msg semua dah biasa...kita je yg nak lagi latest lagi bagus..kan?
wah..dinner mlm nie...have fun!!

marinahunny said...

hehehe naik 1.5 kg je...rilek la su..nanti bila bz to the max mesti kurang mkn kan...heheh sementara x bz ni makan dulu smpai puas..hahaha

aku eta said...

bapak aku pon sama sone...bebaru ni dia teringin nak pakai henpon ada kamera...belajar la nak guna kamera tapi dia jgk komplen awat susah sangat ni hehehehehehehe.....

azam said...

weh apa nombor pin berihtam ko

Naddiea said...

sone,relaks arr...baru 1.5kg.kalau 15kg baru risau okeh..heheeh...aku pun sebenarnya risau gak ni kalau naik berat bdn.takut nanti Hayyan komplen.huhuh

Diana said...

naik 1.5kg?awat aku tgk tgn kurus and muka cengkung sket ni?hang silap timbang ka wei?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin