Friday, March 25, 2011

Finally new wntry from me...~phewwww~


Alhamdulillah...akhirnya ada jugak entry baru...
jom layan video alesha dulu..
sebelum saya buat entry lain2 yer...

btw to those yang puji langsir baru saya...
terima kasih banyak2...
saya takkan dapat langsir baru yang cantik ni tanpa adanya khidmat dari...


hanya dengan beberapa click..design kesukaan akan menjadi milik anda..
dan of coz ada ongkosnya...
so kepada kengkawan yang nak buat design blog...saya suggestkan..
menggunakan khidmat Incredibles Design ..*wink wink*


8 memo menunggu dibaca:

@e_da said...

waaa cantiknya umah baru kak su.. purple gitu.. i like...

NurulHudaResad said...

comey alesha......

mahal la..hehehhe...kene kompol duit dulu la...tp memng cantek....

Zue AnnaLeeya said...

akhirnya ader gak entry su... hehehe...

mmg cantik langsir baru nih... kaler tuh menarik tertarik...

azam said...

siap promotre tuh waaaa

SM79 said...

aku dh buka blog tu... mmm rupanya berbayaq... hebat la hg.....:)

wati said...

serba puprle termasuk baju alesya hehe...

Diana said...

waaahhhhh...rumah baruuuuu!hebat2

MariaFaizal said...

i love, love your header & definitely background. And baby girl is so gorgeous too !
Mwah!!! xoxo..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin