Wednesday, April 6, 2011

i'm your lady...you're my man....

Cause i'm your lady...and you're my man...
Whenever you reach for me...i'll do all that i can...
So, 4 april sudah berlalu...selamat sudah bertambah angka hubby saya...
tiap2 tahun saya rasa runsing nak celebrate birthday hubby...
sebabnya dekat dengan birthday alesha...(esok birthday alesha)...
selalu saya tak tau nak celebrate mcm mana..
so tahun ni pun sama..saya blurr sangat2...dengan banjirnya lagi kat perlis..
semua plan saya kuncalana jadinya...
so apa yang saya mampu ialah belanja pizza je...
then saya belikan sandals nike...
but ni semua pre birthday...on the birthday itself saya buat surprise kecil2an..
*wink wink*
just delivery cuppies (actually blueberry tarts) 30 pcs..
yang ditulis selamat hari lahir 30....
hanya itu yang ku mampu sayang...
thanx to Batriesyiahomemade yang menjayakan misi surprise ini..

so last words...Biarlah hanya seorang isteri sahaja yang menuturkan ucapan HAPPY BIRTHDAY SAYANG ni...
LovE doakan abg berjaya dunia dan akhirat...dan kekal menjadi suami LovE sehingga ke syurga...

10 memo menunggu dibaca:

mummy_ayu said...

happy buzzday to ur hubby..semoga berbahagia selamanya..amin...
ok la dekat2 ngan buzzdaya alesha, leh double celebration..

NurulHudaResad said...

sob...sob...sob......kuaq ayaq mata kami baca ucapan tersebut......binik sapa nih nak pinjam sat buleh kaa???

*hepi birthday aleshaa!!!!....

Zue AnnaLeeya said...

hepy beday buat mizan... smoga bhgia slalu dgn family...

haah la kan??? beday alesha dgn airel bln april la... airel 12hb... hehehe...

iEtaFAkyR@ said...

cewah! chentaaaaaaaaaaa. hihihihihi... epi beseday mizan. jaga sone bekbaik naaa :)

Lily@MamaZaraZareef said...

hehe..arituh sy pon konon nk plan suprise yg ala2 kak su..nk tempah cuppies kt kuantan n soh deliver kat tudm nun..tapiiiiii..dek bizi ngn anak2 ni leh terlupe plak..time ingt nk survey cuppies tu dh tinggal 2 hari bday papa..manenye nk sempat..=p

SM79 said...

happy bezday to mizan..... :)
happy bezday to alesha jugak :)

marinahunny said...

selamat hari lahir mizan. semoga sukses selalu, dikurniakan kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki serta dipayungi rahmat Allah sekeluarga..

aku eta said...

wah ramai sambut besday bulan april ni...laki aku besday bulan april 25 ni...dia tiap kali besday selalu demand lebey pasai dia tau dah gaji muahahahhahahahahaha...to mr mizan and sweet alesha...happy birthday to both of you.... :)

wati said...

hepi belated besday to ur hubby...moga berbahagia dunia akhirat

Diana said...

sweetttttt....happy birthday to papa alesha and aisy

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin