Tuesday, May 10, 2011

Furious 5 - Terbaekkkkkkkk

Saya tak penah miss siri cerita fast n furious dari yang pertama hingga keempat..
dan tak mungkin saya akan missed yang kelima jugak..
walaupun saya yang terpaksa drive since mr papa masih tak boleh mengaktifkan kakinya..
walaupun tak dapat pusing2 window shopping lelama....
tetap....
saya takkan lepaskan peluang tgk van diesel pujaan hati saya berlakon..
dan dalam furious 5...dia memang terbaek...ganas makin kurang..
romantik n cool n calm...dan saya terus jatuh cinta...
ampun papa...memang centa habis tgk van diesel...
mr papa frust sket tgk furios 5 sebab tak banyak race kete...
dia suka tgk aksi2 kereta drift je...tapi saya suka tgk semua..
hehehehe...
percaya tak..habis je citer nih saya nangis...
hwaaa...malu...tgk citer action keluar duk lap mata sebab nangis...
*sigh*
puas hati saya dapat tgk citer nih n tgk happy ending...:)
*harus jadi koleksi*
Apa2 pun papa tetap centa hati love selamanya..
mwahhhssss thanx sayang :)

3 memo menunggu dibaca:

mummy_ayu said...

wah....minat citer nie ye..hubby ayu pun minat, ayu tumpang2 tgk jer..

iEtaFAkyR@ said...

weh! tengok citer ganaz tp dlm hati ada taman... apatah lagi kalo tgk citer chentan. banjir panggung. keh keh keh... :D

Diamilikku said...

ayu : kami sama2 minat...*wink wink*

Ieta : kuangjaaaaqqqq...hahhahaha...nak buat camne dah sedia wujud taman dalam hati...hahahahha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin