Thursday, May 5, 2011

Penantin Tecit

Masih berkisar pada mulut cepumas Alesha...
Ada sekali tu alesha terjumpa album kahwin saya ngan mr papa..
of coz lah akan dibuka n dibelek2nya kan...
so bila tgk gambar2 dalam tu terus la menjerit budak tecit nih..
"Ummi jadi penantin...papa jadi penantin.....owan pun ada....awat kakak takdak ummi?"

sudah ko...nak jawab apa....kalau kakak ada ceritanya jadi lain lah sayang oooiii..hehehhe..
so dari situ duk mengungkit lah nak jadi penantin jugak..
nak pi kenduri la...
asal dapat pi makan kenduri bukan main seronok lagi..
dapat tgk pengantin...bunga telur gula2...
nak jadi citer...cousin kitorang kawin masa 1 Mei hari tu...
so ada la peluang untuk alesha makan kenduri..
tapi nak tambah keseronokan dan keceriaan bebudak nih..
my sis in law belikan diorang gaun flower girl ala2 pengantin kecik..
so kemain lagi la bersiap semua...
dah siap terus berposing...
sampaikan kami semua kena marah ngan abah sebab lambat sangat nak gi kenduri...
'hehehehhehe...asyik melihat aksi dua beradik nih...
so jom kita layan gambar pengantin yer...Gambar2 nih masa dalam rumah...macam2 aksi dibuatnya..
tapi kualiti gambar tak berapa la nak cantik...
sebab saya guna hitam hitam si tampuk berry je....
lepas dah puas posing kat dalam..
terus posing kat luar pulak...

Ada gaya jadi top model dak alesha??
hahahahha...posing kemain..ngan muka ketat nya tu..
awatla tak senyum sayang oooi...

Nih plak gambar dua beradik ni berposing..
Ada cerita sket masa nak posing nih..
sebab kakak lupa bawak balik kasut macam adik..
merajuk la sekejap...
lepas dipujuk2 baru okay balik..
haishh la kakak tisya...7 tahun tapi manjanya kemain lagi...
hehehhehe.....


We are sisters...we love each other...mwahhhhss...
nanti saya upload gambar diorang kat kenduri pulak..
kalau rajin...kalau tak rajin tgk je lah kat FB saya yer...
:)

ayat last alesha : ummi kakak jadi penantin...kakak pakai baju penantin....
haishhhhhhhhhhhh...kecik2 sudah mau kawin ka sayang?

7 memo menunggu dibaca:

eju said...

hahhaaaa....sweet alesha...gatai nak kawen noh...urmmmm

mama iris said...

olololo sweetnya bajuuuu......beli katne kak?

mummy_ayu said...

wah.cantik baju dia...sweet jer..teringin nak kasi iris pakai mcm nie jugak, tapi tunggu dia besar sikit kot....mcm alesha nie..

CatlinaFly said...

comelnye..wat photoshoot lawa nih hehehe

@e_da said...

so sweet.. leh jd flower girl... nak anak pompuan jugakkkkkkkkk

Lily@MamaZaraZareef said...

alahaiiiiii...so sweetttttt alesha..pndai posing lak tuh..cik zara pon tkde baju cmni lagi tau..hihihihi

Diamilikku said...

eju : biasa la..ikut perangai papa dia la tu...:)

mama iris : tak tau lah den...mommy diorang yg beli (my sis in law)..

mummy ayu : nanti iris pakai lagi la macam anak minah salleh mat salleh...putih gebus dia kan..

cat : tu lah..kalau cat kat belah utara kan senang...:)

eida : haaa...apa lagi...jom...errr jap tunggu akak ehhh...

lili : belikan ahh satu..bagi zara pakai..sure lagi pandai posing anak dara tu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin