Friday, May 27, 2011

Usaha Tangga Kejayaan

Saya tgh berusaha nak menambahkan berat badan *tangan di dada mata ke atas*. Owhhhh nooooo....makan mcm nak gila..minggu ni makan free sesaja..dan saya pantang nampak dan tak reti nak makan sikit2. So hari ini setelah lama tak buat entry baru, saya nak menayang menu dinner saya yang ditaja dengan lokasinya hotel bayview langkawi.

Dinner dimulakan dengan nasi, lauk masak lemak cili api, ayam masak cili, daging masak kicap, sayur kacang, udang goreng kunyit, kerabu mangga, sambal belacan. Sangat yummiiieeee...


Lepas tu saya amik desert, tart buah, n choc ball serta buah2an tempatan. Terus kekenyangan dan mengantuk. Nak berbengkel pun tak larat.


Okay kena stop. Ada briefing...daaaaa

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 memo menunggu dibaca:

kaitmengait said...

lawa header kak...


hepi family..ever..

ist tym dgt cni..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin