Wednesday, May 11, 2011

Pengubat Lara

Semalam kan saya terbaring je demam..
Rasa sayu je hati bila anak2 kerumun katil...
tgk ummi pakai socks..
masing2 tolong duk urut kaki...

kata kakak : "Ummi nape ummi pakai socks"
Saya : "Ummi demam sayang..kaki ummi sejuk..ummi rasa lenguh"
Kakak : "Okay..kakak picit kaki ummi...a-ihh..tolong kakak picit ummi..ummi sakit".

syahdu dak????

5 memo menunggu dibaca:

Zue AnnaLeeya said...

olorrrr.... so sweet....
terus baik demam rasanya kan????

NurulHudaResad said...

camtu punya comel aunty rela dipicit kakak.....=)

chEntA said...

wahh..sweetnya..
bestnya la kak sue ade bdk berdua tuh..
sssoooooo.... bijak both of them..=)

Lily@MamaZaraZareef said...

alahaiii..pndai alesha n aisy amik hati ummi yek..sejuk perut ummi mengandung..=)

Diana said...

bestnyerrrr....skrg musim demam kan?aku pun baru baik, tu lama menyepi...lama gila penangan demam tu, but aku mmmg stay jauh2 dr anak bila aku sakit coz takut jangkit, so takde la scenario ni...isk isk

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin