Monday, September 1, 2008

Award

Saya tak pernah menulis blog untuk award..saya hanya menulis untuk suka2..dan saya tak pernah kisah ada orang baca atau komen di blog saya..janji saya punya kepuasan setiap kali menulis...apa yang saya pasti..saya mempunyai ramai pembaca senyap...mereka tidak suka meninggalkan jejak..tetapi selalu memberi maklumbalas dalam bentuk2 lain...




Dan tetiba apabila ada rakan bloggers (saya mengenali beliau bukan melalui blog) menganugerahkan satu award kepada saya...dan memerlukan saya mengikuti prosedur yang ditetapkan..maka terpaksalah saya membuatnya...To JEFF, thanx for this award...

Kini saya nak panjangkan award nih untuk :

  1. KAK FARAH
  2. IYRA
  3. SYAFINAS
  4. WANNIE
  5. SYAHRIL KADIR
  6. ANN
  7. K FIDAH
With the mssg...sama2lah kita panjangkan award..sama2lah kita bergumbira dengan award yang diterima...adios!

RULES OF THIS AWARD :

1. Put the logo on your blog.

2. Add a link to th eperson who awarded you

3. Nominate at least 7 other blog

4. Add link to those blog on yours

5. Leave a message for your nominees in their blog.

5 memo menunggu dibaca:

*SiRibenMerah said...

yeahhh sis.. thanks a lot.. ngeeee~
asyik2 dpt award je neh..
*matila perasan sorg2 =P

waNny said...

heheheh .. thankiu kak sue :)

p.r.e.l.o.v.e.d said...

Pre-Order now!!! Msg me if interested ya? ..TQS!
RM55 per bottle
Body Wash 250ml , Body Butter 200g, Body Mist/Splash 250ml, Body Lotion 250 ml, Hand and Body Lotion 200ml, Body Scrub 200ml, EDT 30ml

http://ownedloved.blogspot.com

shafa said...

Tahniah dapat award..Selamat berpuasa.

Diamilikku said...

u're most welcome....

Siriben merah.. - memang u slalu perasan pung...

Shafa...- thanx ya...selamat berpuasa jugak untuk u

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin