Saturday, September 20, 2008

Ihtifal Ihya' Ramadhan 2

Ihtifal Ihya' Ramadhan @ UniMAP


Semalam (Jumaat), UniMAP anjurkan Ihtifal Ihya' Ramadhan bersama anak2 yatim...
Majlis dihadiri oleh Tuanku Canselor, Tuanku Faizzudin dan juga MB Perlis..
Tema majlis biru..tapi memandangkan saya n mr papa takde baju biru..
maka kami memilih purple sebagai ganti...
hehehehhe..tak sangka plak, baju kami sedondon ngan Tuanku Faizuddin...tapi tak berani nak snap pix Tuanku....

Seperti biasa kalau ada majlis sebegini, tugas saya ialah entertain wartawan dan jurugambar..
Maka terpisahlah saya dan mr papa seketika..dia di meja lain saya di meja khas untuk media..
Yg bergambar dengan saya nih wakil2 wartawan wanita (semua muda2 lagi..)
Yg kiri sekali tu Aida (assistant Media Officer kat UniMAP), yg tudung pink wani dari RTM dan yang tudung putih tu plak pinat dari Bernama...
Nih jer wakil media kat meja saya...lagi satu meja sumer lelaki..dan saya sangat malas untuk bangun snap pix diorang sebab majlis protokol...


Sebelum balik, kami sempat bergambar dengan Dekan HEP uniMAP, En. Najmudin dan family yang akan berangkat ke Ireland lepas raya nih..En Naj ke sana untuk sambung PhD...Gud Luck Ya...

0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin