Thursday, September 18, 2008

Superwoman.........

AKSI2 ALESHA AS SUPERWOMAN...JOM TERBANG

Nih masa mula2 dari terlentang...meniarap...muka confuse sesangat..
tgh nak sesuaikan kedudukan nih..uh ah uh ah bising mulutnya...
pastu once nampak ummi amik kamera terus senyum senget gini..
Sekarang dah pandai nak bergerak maju ke hadapan...dah nak merangkak lah nih..
ish ish tak sabar nye nak tunggu....

Bila dah dapat mood..tghlah senyum nya...sampai ternganga mulut..
masa nih saya ngan mr papa gelak2 jer tgk gelagat dia..
mcm faham2 jer ummi nak amik pix dia nak letak dalam blog...

Masa nih dah mcm nak terpa datang kat saya...hehhehe..
mcm tensen jer ummi tak nak pegang dia duk sibuk amik gambar...biasa ahhh..alesha nih
malas sikit nak meniarap...kadang2 jer dia meniarap..
yg dia paling suka baring terlentang pastu sibuk duk angkat kepala n separuh badan (mcm nak duduk)..tak nyempat2 nak duduk tau..

Masa amik pix nih..saya cakap kat alesha..smile sayang..
ummi nak tunjuk kat onni....
So untuk onni sekeluarga di kerteh...
hug n kisses from Daniya Alesha...
with the message...Alesha balik dungun 25hb ni...

8 memo menunggu dibaca:

marinahunny said...

wahh dh blh meniarap ye...suhana raya lat dungun ke..?? blh saya g beraya nanti...hehehe

Diamilikku said...

maria : baru boleh meniarap sendiri..
saya balik dungun 25 hb nih...nanti awak bg emel awak ke YM ker..bleh plan2 jumpa..

Anonymous said...

ololooo....dah niarap ye !
cepat2 maju ke depan...:)
onni nak balik kedah, alesha nak
balik ganu.
InsyaAllah Su...jumpa kat kerteh.
confirm gerak on d 25hb ?
BIG hugs n kisses from onni :P

SYFNS said...

balik 25 hb? yess, dapat gomol si debab! :DD

MariaFaizal said...

Soon without you realizing it,you'll be chasing Alesha :)Enjoy crawling stage while you still can hehehe,Love...

Diamilikku said...

onni : confirm..25 pagi gerak dari kedah..lalu KL..so of course singgah berbuka di Kerteh..

Inah : dia memang suka org gomol..

Kak Maria : yup rite..skrg pun terasa mcm baru je habis pantang..tapi tgk2 dah boleh meniarap..

*SiRibenMerah said...

alahaiiiii..
Ayang geram da nehhhhh..
budak gomokkk neh mana leh balik raya Terengganu.. nanti ayang sedihhhh~ huhuhuhu =P

Diamilikku said...

ish mana leh tak balik..
alesha ada dua kampung..
kedah n terengganu..
bukan cam ayang yang tak pernah raya di kampung...hahahahha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin