Saturday, September 20, 2008

Kad Raya Alesha

KAD RAYA PERTAMA...


Wahh..saya sangat jeles..Alesha sudah mendahului ummi...sangat tidak adil..ummi
belum menerima sekeping pun kad raya tahun ni..tapi bila balik umah abah pagi td..
owan bgtau alesha ada dapat kad raya..
Siap tulis full name..Daniya Alesha binti Nazmizan..
At first saya sangat terkezuut...duk fikir2lah sape yg hantar..
dalamhati duk ingat..ntah2 ayang atau achik ahh nih..
nak kenakan ummi n mr papa...so letak nama alesha..
Tapi bila dah bukak baru saya sedar dan terpaksa mengakui..
memang kad raya untuk Alesha..
Dari ejen prudential insurance...En Fauzi...
dan dan tu saya teringat...saya baru belikan alesha insurans awal Ogos ri tu...
Terima kasih yer encik Fauzi....


0 memo menunggu dibaca:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin