Monday, December 13, 2010

Dunia Saya

Dunia saya yang dulunya hanya....mereka2 ini...
kini dah jadi caca marba...baru kelas 3 hari mula...
sian alesha...pagi nih bangun tido terus kuar bilik nangis cari ummi....
papa kat luar tgh study...padahal saya elok je tido ngan aisy atas katil...
mimpi apa kah anak???
huhuhuhu....jadual saya sangat pack sekarang...
kelas mula jumaat petang 3ptg-9 malam...
sabtu dan ahad dari 9am-4ptg...
subjek semester ni agak ok ok so so saja...
operations management dan managerial acconting for managers...
both libatkan kiraan...
cuma satu yang saya rasa syiokk..bila belajar di saat kita dah ada pengalaman kerja..
jadi seronok...sebab macam paham je apa lecturer cakap..
sekarang baru noticed betapa saya sangat tidak belajar masa degree dulu...
langsung tak ingat dah..hahahhahahaha :)

kelas fully english..jawab english...
tulis english...cakap english..serba serbi english..lecturer hantaq emel dalam bahasa inggeris pun dah terketaq dah...hahahahhaha...
DD - masa ni aku rasa macam nak pinjam otak hang hat duk bercakap dan menulis English macam ayaq......boleh dak bagi aku pinjam sat?? ngehhhh ~ *LOL*

~~ tapi apa pun...saya berkobar2 nak dapat master...untuk tunaikan janji pada arwah mama...insya allah...tuhan restuilah hambaMu ini... amin...~~


12 memo menunggu dibaca:

@e_da said...

kak su.. bestnya dah sambung master ek.. eida nak buat tp tak tau lg la bila... huhu

Diamilikku said...

eida : peluang datang depan mata...kak su grab the chances...kalau tunggu2 memang tak tau jugak...:) gamble sajorkkk

mummy_ayu said...

amin..semoga tercapai apa yg dicita!! good luck Sue!!

SM79 said...

sone... aku tau hg mmg blh.... bt yg terbaik.... tambahan plak ini adalah janji hg pd arwah kan... insyaallah.... aku doakan hg berjaya....

Cik Jah said...

aku pun nak smbung. tp tatau bila huk huk huk...tunggu adania besaq skit lg la kot. untuk hang, gd luck!.

Lily@MamaZaraZareef said...

Chaiyok kak Su..smoga sume urusan dipermudahkan Allah k..=)

Diana said...

hahah....aku english utk menda merapu bleh la sone, utk benda study ni out laaa....hahaha...but anyway aku terharu yg meletakkan aku as tau english, kena speaking la pasnih...hihihi...best of luck study!

Yan said...

insyaAllah moga termakbul

wati said...

insyaallah dipermudahkan segalanya dan tercapai apa yg diimpikan..

mama_iris said...

so write your blog in english...bak kata johan RL, i speak english but sometimes broken!

iEtaFAkyR@ said...

semangatssss!!! rajin2 la wei, study smart. insyaAllah boleh naik stage lagi pasni. wah. best!!

Naddiea said...

chaiyok2 hang buleh!!insyaallah...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin