Tuesday, December 14, 2010

Missing Him Oledy

rite now...i'm missing him so badly...
pagi tadi seawal jam 6 my mr papa dah berangkat ke KL..
sebelum ke Chiangmai...huhuhuhu...
banyak hari gak nak kena tinggal nih...ahad malam ni baru mr papa sampai umah..
6 hari tuh....hwaaaaaaaaaaaaa.....
semalam nyaris2 dah mr papa tak jadi gi outstation..
sebabnya carik passport tak jumpa...
puas geledah sana sini....
sudahnya passport tu jumpa dah close to midnite...kelam kabut packing...
dan lokasi passport tu sangatlah senang...di kotak simpanan barang yang sememangnya duk atas meja je...padahal mr papa dah carik dah kat situ...
tapi biasalah...carik ngan mulut lebih dari carik ngan tangan n mata....
gitulah kannnn.....

:)

Ya Allah...moga anak2 semua ok2 je ditinggalkan papa kali ni...
semoga takde aksi2 rindu yang terlampau dan melampau...
semoga ummi juga ok...tak mengadas2 sepanjang peninggalan papa...
hurmmm....

:(

6 memo menunggu dibaca:

zue @ annaleeya said...

beselah su... sygkan istri ditggal2 kan... tak gitu???? akak rasa, anak2 ok jer kot??? tp ummi bdk jer yg lebih2 rindu kt mr papa kan???? hahahaha.... larikssss...

mummy_ayu said...

ha ha aha..tul tu zue...anak2 ok je..ummi tu yg windu lebi tu..sabar ek...

Diamilikku said...

kak Zue n Ayu : hahahahahahha :) yo lah tu...

mama_iris said...

6 hari tu....kemarauuuuuu...=)

ann @ hatiberbunga said...

chiangmai???
jauhnya..
lama nya..

fham5579 said...

sone, ka hg yg saja2 pi sorok paspot tu? heeeeeeeeee

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin