Thursday, December 23, 2010

Port .....

entry ringkas...
semuanya nak buat ringkas2 je..
layan je lah ehh kengkawan..
mood tak mariii jugak...Ni lah port kesukaan diorang...
kusyen nih bentuk ala2 curve sket..
so takkan rapat langsung ke dinding..
so kat sinilah diorang suka menyelit...
Adik ngan aksi hensem..
kakak ngan aksi ala2 stuntman...
duk main je lah dua2 org kt situ..
sambil ummi terbaring kemalasan atas tilam...
diselangi dengan jeritan ala tarzan....
jangan terjun..........jatuh nantiiiiiiii...
ha gitulah kan...
Tapi dah nama budak2...
bukan heran..bukan kisah..
selagi rasa seronok..
layan je lah...
dan port belakang kusyen nih jugaklah...
lokasi rasmi alesha kalau merajuk kena marah.........

saya suka sangat2 gambar aisy yang sorang2 senyum sengih tu...hensem anak teruna ummi...


7 memo menunggu dibaca:

mummy_ayu said...

ye la..heran tu ngan bebudak ni..kusyen empuk2..kat tpt2 mcm tu jugak diaorang suka main kan..
kita nie risaukan diaorg..

zue @ annaleeya said...

akak dah bese jadik tarzan nih su... hehehe...

Yan said...

hehehehhe jadik tarzan eh...


su... jgn lupe tgk entri pemenang2 contest... name su ade terselit disana

Cik Jah said...

heksss..bab tarzan tu x dpt dinafikan....lagi2 ibu2 ni dikurniakan deria keenam katanya. mata tgk tibi tp boleh agak budak2 tu nak buat apa kan..jeriittt jalah kerja :P

ann @ hatiberbunga said...

yezza..!!
merdu sungguh suara ummi menjerit ala2 tarzan itew.. hihi..

Aleeya said...

anak2 sue da besarr...lama tak masok..sori tak sempat skang nak bejalan2 ..ujung thn byk tol keje..lebih2 lagik byk mystery shopping di ujung thn ...sempat hapdet blog sendiri je..insyaAllah start Januari..da reda sket...akan salu jengok2 sini ..take care sue..:))

wati said...

haha..sama la su..hari2 kena jd tarzan,kalau x mcm tu tau2 ada je yg menangis...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin