Saturday, December 25, 2010

Sob Sob Sob

Gambar nih saya rakam masa mr papa di chiangmai...
from 14-19 disember...
dan hari ni...
wajah ini akan saya tinggalkan pulak...
starting today sampailah 29 Dis...
saya kena attend kursus di Sarawak...
huhuhuhuhuhuu....
sedih sangat2 kali ni nak tinggalkan diorang..
sebab saya dah janji nak pegi cuti2 ngan diorang..
sebab tu semalam...masa bgtau alesha saya kena gi kursus..
member memberontak..

"kakak nak pi tido hotel...ummi kata nk bawak kakak...kakak nak wim....."

hwaaaaaaaaaaaaaa...dia ingat la janji2 saya masa mr papa di Chiangmai...
REFER ENTRI SENTAP SAYA
hwaaaa.....mcm mana ni....

Sorry sayang...ummi terpaksa cancelkan lagi kali ni..
nanti alesha gi wim ngan papa, adik aisy, ayah ngan ibu k...

To abg Zaki Sadri dan Kak Tikah..- sorry..last minute kena gi kursus...
Apit - Sorry ehhh tak dapat join rombongan p meminang...
hurmmmm....

Sarawak.....kamek datang !


2 memo menunggu dibaca:

lily azliyana @ mama zara said...

wahhh..jauh gak ummi kena pi kursus tuh.tkpela..tunggu ummi abeh kursus lehla smbung plan nak bercuti2 pi swimming kan..=)

mama_iris said...

jauhnya ke sarawak....xpe3...bersusah2 dahulu..selamat berkursus...=)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin