Thursday, December 2, 2010

Remy Ishak ooooo Remy Ishak

Surprise! Saya gi nonton Natrah di IB malam ni...memang best sangat2....untuk makluman...saya tidak ngelat ok...big boss approved...kami 5 orang semuanya duduk seat depan sekali...almaklumlah tiket free...syukur syukur rezeki nonton teater...apa yang saya suka pasal teater ni? 
Liyana jasmay spekang tganu ko...mr papa dengar confirm gelak gila2....lepas tu gf mr papa pun berlakon jugak...speakang tganu jugak....nak tau sape gf mr papa? Siapa lagi kalau bukan natrah di zaman kanak2....sharifah ariana...adik amani dan leya tu...mr papa memang minat gila budak kecik tu...sebab tu saya tak jeles...heheheheheh...lagi yg saya suka, remy ishak menari...joget ala2 hindustan lagi...i suka sangat....dah le memang saya minat dia...bersorak saya ok tgk dia berjoget...hepy banget saya malam ni...thanx boss...thanx IB for the free ticket...


7 memo menunggu dibaca:

marinahunny said...

bestnye tengok natrah..tak prnah lagi tgk teater seumur hidup..hahaha

mama_iris said...

gaya k.su citer kita lak jadi rasa nak p tgk...tp kalo tanya encit azmi,dah tau dah apa jwpn dia...hukhukhuk....

ann @ hatiberbunga said...

bestnya... nk pegi tgk gak.. :(

btw, sue.. amik award kt blog ann ye!

fham5579 said...

teringin gak aku nk nengok teater2 ni tp xtaula bilanya dapek....

Naddiea said...

aku pun mcm hanim.teringin nk tgk teater tp bila masa pun x tau.huhuhu...errkk kem salam remy ishak boley??

yang jauh di sana said...

last tngok teater masa kat maktab dulu...yang paling best tngok mak yong...lawak betoi.... :)

@e_da said...

wahhh akak ...kita yg kat sini pun x kesempatan nak g tgk..hehehhe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin