Thursday, December 16, 2010

Love To The Max

Walau hati tak tenang...
walau jiwa bikin kacau...
walau otak berselirat...
tapi semuanya jadi neutral...
jadi sejuk...
bila tatap wajah alesha dan aisy...
permata hati kesayangan....
aksi keduanya berpelukan pada malam pertama ditinggalkan papa..
dan bangun pagi masih dalam mood kasih sayang yang menebal...
malam tadi..achik kesayangan pula ada bersama..
lagilah ceria semuanya....

"di saat kita susah...ada lagi insan yang lebih susah..syukurlah saya masih punya mereka2 yang menjadi nadi hidup...."

puas dapat makan nasi dan gulai ikan bonda malam tadi..thanx my achik bawakkan dari alor setar...dah dua minggu tak balik..huhuhuhuhu....rinduuuuuu....

5 memo menunggu dibaca:

wati said...

pandainya adik alesya beradik,sayang menyayangi...sejuk hati ummi tengok

wati said...

ada sedikit kesilapan ayat diatas..nk taip pandainya alesya beradik,sori su...

marinahunny said...

su, saya selalu dgr kwn2 yg bergelar ibu kata kalu penat2 balik keja bila tgk muka anak mesti hilang semua. kalu g keja mesti ingat nk balik rumah. kalu beli apa2 pun mesti keperluan anak didahulukan. mcm beli baju jugak, rasa nk beli baju anak je, baju mak bapak xpelah x beli pun. sejujurnya saya teringin nk rasa mcm tu. mudah2an sy dpt jugak rasa. cuma skrg ni kalu p mana2 asyik teringt kat rumah je. nk balik duk umah je, sy agak mcm tu jugak ibu2 yg teringat kat anak2 ;)

Diamilikku said...

wati : takpe..memahami...:)

marina : hurm...saya faham perasaan awak...memang betul itulah perasaan ibu2...semuanya untuk anak...tapi awak jgn la sedih2...insya allah...rezeki awak ada...cuma teruskan usaha dan doa...allah tahu perencanaan untuk setiap hambaNya...sabar lah ehh....risau saya kawan saya sedih2 mcm ni

iEtaFAkyR@ said...

so sweett la dua badik nih. semoga kekal berkasih syg ke akhir hayat yer. cumilsss!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin