Thursday, January 13, 2011

Berinai Pulak......

Semalam pose ayu jelita konon tunggu orang masuk meminang..
Petang semalam...saya sampai je kat umah mama diorang..
terus lari kat saya tunjuk jari2 dia..
yang dah siap berinai....
lepas tu tunjuk kaki pulak..
dengan sengih2nya bgtau...
"kakak pakai inai ummi, cantik kan..."
Cantik sangat sayang...kenapa kakak pakai inai ni...
"Saja kakak nak bagi cantik..."

hurmmmm memang cantik...tapi comot sikit...
mana taknya mama dia kata..nak pakai..tapi tak reti duk diam...
hahahahhahaha...tapi satu yang tak tahan tu...
adik pun lari kat ummi gak tunjuk jejari dia...
huh huh huh....tu je la bunyi yang keluar...
pastu kakak jampuk..
"adik tak boleh pakai la adik lelaki..."

pandai no kakak....:)

psstttt...montok2 tak jari alesha...sebijik jari ummi dia..
tak runcing langsung.....
hahahahahhahahahahha





13 memo menunggu dibaca:

iEtaFAkyR@ said...

huuhhuu... sgt cumils n domok2 jari itu. nk geget2 jugak rasanya nih :D

Zue AnnaLeeya said...

anak2 akak pon suke berinai... tp airel takmo sbb inai tu kaler merah, airel ckp nnti tgn berdarah... hehehehe....

haah su... mmg montok tgn alesha... mmg anak ummi kan???? hahahaha!!!!

Diamilikku said...

ieta : badan tinggi..kaki ngan tangan ikut ummi cenna???? kaki kecik comei ja...tgn debob2...

Kak Zue : tu lah..dah le muka ummi...so anak ummi la..tapi dia selalu kata dia anak papa...hahahahhaha :)

Naddiea said...

weh banyqak entri hng sampai x dan aku nk ligan.baru nk baca dh ada yg baru.hehe..anyway,ok ja aju tgk inai2 kat jari aleesha tu.bdk2 pakai comot,org tua pun sama.hehe...jari2 aleesha pun mcm jari untie jugak lah.hehe..

mama_iris said...

si khayra ari tu pakai inai...so skrg dia ingat kuku tu namanya inai...penat cakap KUKU..."ukan laaa...iiiiinaaiii.."
huhu...
jari montok2 comel pe...=)

Diamilikku said...

Nadd : auto Publish maaa....aku mai awai tadi..so buat auto publish siap2...kebetulan ada bahan....:)

Mama Iris : hahahahahhaha...jenuh ajaran sesat nih

@e_da said...

alolooooo gilersss cute jejari dia... comey je ada inai

lily azliyana @ mama zara said...

alahaiiii..pndai die nk pakai inai yek..sian adek jeles sbb tk dpt inai..hahahaa

Diamilikku said...

Eida : Montoks...hehehehhe

Lily : biasalah..dia sekarang dah suka ke arah kecantikan..nak gurlish2..pakai seluar jeans pun tak mau dah..nak bergaun dress jer

wati said...

comei2 jari alesya..kecik lg dah tau mcmana nk nmpak cantek..

aramis2177 said...

sone, anak2 kak farah pun suka pakai inai...tp hat besaq dh pandai buat sendiri...ni hat raisha pun kdg2 nak buat sendiri gk....iskk...habis comot baju segala....
p/s: jari montok comei apa.....jari runcing halus mcm jari hantu! hahahhahaha......

fham5579 said...

ha la cumilnyerr jari alesya....

Diana said...

untung la hang dia just pakai inai...dr nisa balik pakai cutex :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin