Thursday, January 20, 2011

Putrajaya....

Indah kan...cantik kan...
Trimas la kengkawan sebab puji saya cantik..
hehehehheheh....
Gmbar ni dirakamkan dari PICC Putrajaya...
Last Sunday...menghampiri senja dah rasanya...
cantik sangat pemandangan putrajaya dari PICC...
saya terasa seolah2 bergambar di negara luar pulak..
ekekekkekekeke...berangan sungguh aihhhh...
lagi satu gambar nih macam gambar tipu kan..
macam saya crop n paste kat background tuh...
:)
apa2 pun saya akan ke putrajaya lagi Isnin nih..
kali nih destinasi saya ke Yayasan Seri Perdana...
mahu ketemu idola saya...Tun Dr Mahathir Mohamad dan Tun Dr Siti Hasmah Mohd. Ali..
neves dan menggeletar...
tak sabar pun ada...

harap2 semuanya dipermudahkan...amin...

5 memo menunggu dibaca:

mama_iris said...

nnti kim salam kat tun yaa....ekekek...

yang jauh di sana said...

last pi picc masa adik aku konvo...amek gambar salah tak kena...mmg tmpt tu cantik... :)

MariaFaizal said...

akak suka putrajaya, architecturally beautiful & very windy too! :D

Regards to Tun & wifey. I adore them for their intelligence.

wati said...

canteknyer background tu su...bestnyer dpt jumpa idola face to face..

Diana said...

pemandangan kat depan seindah pemandangan kat depan tu...hihihi...aku dpt hadiah dak?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin