Friday, January 14, 2011

The Botak Boy

See...sangat cheeky..suka senyum je..org gunting rambut pun senyum je...
bagus tul anak ummi ni...
Nih kali ketiga adik dibotakkan...
rimas saya tgk adik yang kuat berpeluh..bila peluh suka garu2 kepala...
so saya cakap kat mr papa...gi botakkan rambut adik ahhhh....
bila adik botak baru nampak adik macam anak papa...

kalau tak org duk kata adik ngan kakak anak ummi sebab dua2 muka mcm ummi..
so bila adik botak ummi nampak adik banyak iras papa...
ummi kan adil....dan saksama...nak bagi sama rata...

hehehehhehehe...betul tak papa??
adik botak = papa junior

:)

4 memo menunggu dibaca:

Yan said...

asben yan lak cakap... lepas 2 kali cukur dhuwa.. pasni nak bela panjang.. hehehee..

lily azliyana @ mama zara said...

alahaiiii..cool giler aisy..slalu budak kecik tkt gunting rmbut..die leh rileks jek + senyum2 plak tuh...shomellllll..hihi

Diana said...

comelnya aisy sinyummm....auntie jeles aisy bleh duduk diam potong rambut, idlan potong kuku pon jenuh :P rambut dah pjg ni, taktau nak buat camner..
but sone, aku slalu rasa aisy ni muka mcm tokwan dier...hehehe

mummy_ayu said...

senangnya dia potong rambut..siap leh smile lagi..bagus tul..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin