Tuesday, December 22, 2009

My moolat and mok mok Baby

Saat ini...saya sedang dalam perjalanan ke Penang...
huhuhu..ada tugasan yang menanti...
dan saya merindukan wajah2 ini...
wajah putera kesayangan yang saban malam tido di dalam pelukan saya...
Rindu juga Daniya Alesha yang tatkala celik mata hanya senyuman menghiasi wajahnya...
Nampaknya malam ini teman tidur saya hanyalah bantal....
tiada Nazmizan, tiada Daniya Alesha dan tiada juga Aisy Mifzal...

ooooohhhohoho aku rindu.....

Kedua2 putera dan puteri saya tinggalkan bersama pengasuh...
Kasihan anak2 saya..tiada umi tiada papa di sisi...
apakan daya..ini punca rezeki kita sekeluarga nak...
Kenapa saya rindukan Aisy...
sebab si moolat ini sudah pandai beraksi...tgk sajalah wajah2nya yang saya rakamkan ketika bangun pagi tadi...aduhhh...hati ibu mana yang bisa tahan melihat keletah anak kecil seusia tiga bulan yang sangat menggeramkan....
Tapi sekurang2nya saya bersyukur...hanya semalam sahaja saya di Penang..
esok malam kembali bertiga melayari mimpi bersama...
sedangkan papa harus menunggu sehingga 1 Januari...itupun hanya bertemu si kecik permata hati...kakak akan ke Taipingbersama pengasuh menghadiri kenduri....memendam rindu lagi ahhh papa.....

*Yang pasti merindui kedua2 putera puteri saya tentunya ABAH dan BONDA yang insya allah akan berangkat pulang Jumaat ini..dan insya Allah, hari Sabtu (lebih kurang jam 8) akan mendarat di Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim...*

3 memo menunggu dibaca:

d u r a said...

moolat & mok mok betul baby ni.

well,sayang anak ditinggal2kan.bukan sengaja tapi untuk mencari rezeki yang halal.

aku memang belum pernah lagi berpisah dengan anak2.syukur tugas aku hanya perlu duduk dok ofis & kalau perlu outstation pun boleh balik hari. tapi tu lah..dok ofis hari2 pun kadang2 boring gak. tak macam hang boleh berjalan ke tempat orang :)

Aleeya said...

geram nye tengok anak teruna su ni..boolat laaa rasa nak cobit2 nk kiss2 ...

Diamilikku said...

Dura : Yup...itu yg aku duk pk bila terpaksa tinggalkan depa..tapi sometimes terasa jugak nak rasa duduk depan anak2 sentiasa...huhuhu...

Aleeya : dari alesha dulu yaya duk geram kan...takdak rezeki lagi kita nak jumpa...nanti2 adalah tu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin