Wednesday, October 15, 2008

MC

Saya menghilang seketika..
Isnin dan Selasa - Kursus di luar pejabat...
Tapi sehari sahaja yang mampu saya hadir..
Hari kedua..saya terbaring di rumah...


Petang Isnin..pulang dari kursus..
kepala saya berpusing...
tekak meloya...badan rasa lemah...
Mulai lepas maghrib...
Saya terus lemah selepas beberapa kali "muntah"..
Sungguh saya lemah...
Akhirnya saya putuskan ke klinik...
3 paket ubat beserta satu keping MC..
Seharian hari selasa...saya ketiduran di rumah..
.
.
.
PENYAKIT SAYA : EVENING SICKNESS...

3 memo menunggu dibaca:

*SiRibenMerah said...

well, adakah sebab alesha slalu menghisap ibu jari kaki dia???

evening sickness tuh x sama ngan morning sickness ke?? walawehhhh.. ada penyakit baru lak neh..
hahahaha =P

Zawani said...

ermm .. ape maksud evening sickness tuhs /? hehehehhe

Naddiea said...

sungguh suprise entry hang ni sone...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin